Palīdzības centrs
Mans konts
Reģistrēšanās ir pavisam vienkārša!
Reģistrējies Myprotein lapā un saņem uztura padomus, vingrojumus, kā arī uzzini visu par mūsu labākajiem uztura bagātinātājiem.
Jūs varat nomainīt savu informāciju - maksājuma informāciju, paroli vai adrešu grāmatiņu.
Pierakstieties savā kontā, kur varēsiet atrast visas iespējas.
Jums nav jāsatraucas, jo mēs rūpējamies par personas datu aizsardzību, tāpēc jūsu dati ir drošībā.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, apmeklējiet sadaļu Privātuma politika.
Nesatraucieties! Pierakstieties un izvēlieties "Aizmirsi paroli?". Jūs varēsiet ātri atjaunot savu paroli.
Ja vairs nevēlaties saņemt mūsu ekskluzīvos piedāvājumus un akcijas, pierakstieties savā kontā un izvēlieties ""E-pasta iestatījumi"". Tur jūs varēsiet atteikties no šīs iespējas.
Jūs varat atteikties no ziņu saņemšanas jebkurā laikā!
Pasūtīšana
Visi Myprotein produkti var nebūt pieejami. Mēs vēlamies, lai jūs varētu ērti pasūtīt visus savus mīļākos produktus, un mēs vienmēr informēsim, ja produkts nebūs pieejams.
Ik pa laikam var gadīties negaidītas aizkavēšanās, tāpēc mēs vienmēr sazināsimies ar jums.
Mēs vēlamies, lai pasūtīšana būtu iespējami ērta. Visus produktus var pasūtīt tiešsaistē. Ja īslaicīgi pametīsiet lapu, pasūtītie produkti tiks saglabāti jūsu grozā 60 minūtes.
Izvēlieties produktus un ievietojiet tos grozā. Jūs varat turpināt iepirkties vai noformēt pasūtījumu, kad esat izvēlējies visu nepieciešamo.
Jūsu kontā tiks parādītas saglabātās adreses un maksājuma iespējas, tāpēc pasūtījuma noformēšana būs ļoti ātra.
Pārbaudiet, vai visa informācija ir pareiza un jūs esat visu izdarījis! TIklīdz produkti būs izsūtīti, mēs nosūtīsim jums e-pastu.
Protams! Uzspiediet uz groza ikonas lapas augšpusē. Tur jūs redzēsiet visus grozā ieliktos produktus.
Ar pogām + un -, jūs varat palielināt vai samazināt konkrēto produktu skaitu. Ja vēlaties dzēst produktu, nospiediet pogu x.
Mūsu Klientu apkalpošanas komanda vienmēr sniegs nepieciešamo atbalstu un informāciju. Visi pasūtījumi jāveic jūsu tiešsaistes kontā, bet, ja nepieciešams, Klientu apkalpošanas komanda var to izdarīt jūsu vietā.
Klientu apkalpošanas komandas informāciju atradīsiet kontaktu sadaļā.
Protams! Vienkārši norādiet adresi, noformējot pasūtījumu. Jums tiks parādītās saglabātās adreses, bet jūs vienmēr varēsiet pievienot jaunu.
Tiklīdz preces būs izsūtītas, jūs saņemsiet e-pastu! Pasūtījumu varat izsekot arī savā kontā.
Un kas vēl - lai jūs varētu saņemt nepieciešamo produktu pēc iespējas ātrāk, mēs izsūtām pasūtītos produktus arī atsevišķi."
Savā kontā jūs varat ērti izsekot visus pasūtījumus.
Pēc pierakstīšanās jūs redzēsiet visus atsevišķos pasūtījumus. Izvēloties konkrētu pasūtījumu, jūs redzēsiet visu ar to saistīto informāciju.
Tiklīdz produkti būs izsūtīti, jūs saņemsiet arī e-pastu!
Visi jūsu iepriekš veiktie pasūtījumi ir redzami jūsu kontā.
Uzspiežot uz konkrēta pasūtījuma, jūs redzēsiet visu informāciju par šo pasūtījumu. Ja pasūtījums ir izsūtīts ar izsekošanas iespēju, jūs varēsiet to izsekot savā kontā.
Neatradāt nepieciešamo informāciju? Neizejot no konta, nosūtiet ziņu mūsu Klientu apkalpošanas komandai.
Mēs, protams, neesam priecīgi, ka vēlaties atcelt pasūtījumu.
Vai varam jums kā palīdzēt, lai jums nebūtu jāatceļ pasūtījums? Jūs varat sazināties ar mūsu Klientu apkalpošanas komandu savā kontā.
Ja, nē, tad iezīmējiet pasūtījumu, ko vēlaties atcelt. Jūs varat atcelt atsevišķus produktus vai visu pasūtījumu.
Mēs jums stundas laikā nosūtīsim e-pastu un informēsim, vai atcelšana ir izdevusies.
Tā var neizdoties, jo pasūtījums ir sagatavots izsūtīšanai. Noliktavā pieejamie produkti tiek sagatavoti izsūtīšanai ļoti ātri, lai pasūtītāji tos saņemtu iespējami īsākā laikā.
Lai uzzinātu par produktu atgriešanu, iepazīstieties ar mūsu Atgriešanas politiku."
Pēc pasūtījuma veikšanas jūs vairs nevarat to mainīt.
Ja vēlaties, varat mēģināt to atcelt un veikt jaunu pasūtījumu. Lai to izdarītu, jums jāpierakstās savā kontā.
Izvēlieties pasūtījumu, ko vēlaties atcelt. Jūs varat atcelt visu pasūtījumu vai atsevišķus produktus.
Stundas laikā mēs nosūtīsim jums e-pastu, informējot, vai atcelšana ir izdevusies. Lūdzu, neveiciet jaunu pasūtījumu, līdz neesat saņēmis mūsu ziņu.
Nesatraucieties! Jūsu varat mēģināt atcelt šo produktu savā kontā.
Lai to izdarītu, izvēlieties produktu un atzīmējiet atcelšanas iespēju. Stundas laikā mēs nosūtīsim e-pastu, informējot, vai atcelšana izdevās.
Ja prodkutu vairs nevar atcelt, jūs varat to nosūtīt mums. Lai uzzinātu, kā to izdarīt, lūdzu, iepazīstieties ar mūsu Atgriešanas politiku.
Jums nepieciešama palīdzība? Sazinieties ar Klientu apkalpošanas komandu savā kontā."
"Mums patiesi žēl, ka tā noticis! Mēs lepojamies ar saviem produktiem.
Lai mēs zinātu, kas tieši ir noticis, lūdzu, nosūtiet mums papildu informāciju.
Lai mēs varētu atrisināt šo situāciju iespējami ātri, pirms saziņas ar mums, lūdzu, sagatavojiet šo informāciju. Nesatraucieties, ja tas nav iespējams. To varēsiet izdarīt arī vēlāk, sazinoties ar mums.
Pasūtījuma numurs
Produkta nosaukums
Bojājuma apraksts
Attēli, kuros redzams bojājums, ja attiecināms
Pēc bojājuma apskatīšanas mēs informēsim jūs par savu lēmumu.
Mūsu ražotne ir saņēmusi neatkarīgu ""British Retail Consortium Global Standard for Food Safety"" sertifikāciju un šajā gadā ieguvusi ""Double A grade"", kas ir augstākais iespējamais vērtējums un garantē kvalitatīvu ražošanas procesu.
Lai nodrošinātu mūsu klientu drošību, visas sūdzības tiek rūpīgi izvērtētas.
Ja jums ir jautājumi par mūsu produktu kvalitāti, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu apkalpošanas komandu.
Lai mēs varētu atrisināt situāciju iespējami ātrāk, lūdzu, pirms saziņas ar mums sagatavojiet šādu informāciju:
Pasūtījuma numurs
Produkta nosaukums
Sērijas numurs
Derīguma termiņš
Attēli, ja attiecināms
Sūdzības kopsavilkums
Lūdzu, saglabājiet produktu, līdz saziņai ar mūsu komandu, kas informēs, vai jums būs jāatgriež produkts tālākai analīzei.
Mums patiesi žēl, bet kļūdas var gadīties ikvienam. Taču satraukumam nav pamata, jo mēs noteikti palīdzēsim. Lūdzu, nosūtiet mums ziņu savā kontā.
Mums būs jāzina šāda informācija:
Pasūtījuma numurs
Nepareizais produkts, ko saņēmāt
Pareizais produkts, ko pasūtījāt
Kolīdz mēs iepazīsimies ar šo informāciju, mēs nosūtīsim jums e-pastu un informēsim par savu lēmumu."
Lai jūs iespējami ātri saņemtu savus produktus, mēs tos izsūtām atsevišķi.
Informācija par izsūtītajiem produktiem ir atrodama e-pastā, kurā apstiprinājām pasūtījuma izsūtīšanu.
Ja tajā nav minēts trūkstošais produkts, tas nozīmē, ka šis produkts tiks izsūtīts vēlāk.
Ja produkts ir izsūtīts, sazinieties ar Klientu apkalpošanas komandu savā kontā. Viņi vienmēr būs priecīgi jums palīdzēt.
Maksājumi
Lai jūs ērti varētu pasūtīt labākos sporta uztura bagātinātājus, mēs piedāvājam visdažādākās maksāšanas metodes.
Visa
Visa Debit
Mastercard
Maestro
Visa Electron
American Express
Paypal
Maksāšanas metodi jūs varēsiet izvēlēties, noformējot pasūtījumu. Lai izvairītos no krāpniecības, jūs pārbaudīsim un apstiprināsim mēs un kartes izdevējs.
Tas tiek darīts tikai mūsu klientu drošības dēļ!
Jebkurš pasūtījums, kas tiek izsūtīts ārpus Apvienotās Karalistes, var tikt aplikts ar muitas nodevām un nodokļiem (tai skaitā, PVN).
Šīs procedūras katrā valstī var atšķirties. Lai uzzinātu jūsu valsts muitas praksi, iesakām sazināties ar vietējo muitas institūciju.
Jūs droši vien esat pārsteigts, ieraugot statusu ""Maksājuma problēma"". Nesatraucieties! Šī problēma ir ātri atrisināma, un produkti drīz būs ceļā pie jums.
Pirms atkārtotas kartes datu ievadīšanas pārbaudiet, vai esat norādījis pareizu kartes derīguma datumu un adresi.
Iesakām arī pārliecināties, vai jūsu kontā ir pietikami daudz līdzekļu.
Ja esat to visu pārbaudījis un problēma nav atrisināta, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu apkalpošanas komandu. Mēs būsim priecīgi palīdzēt.
Pēc pasūtījumu veikšanas jūs redzēsiet nepabeigtu darījumu, līdz jūs saņemsiet šo pasūtījumu.
Nepabeigts darījums nozīmē, ka notiek pārbaude pirms maksājuma veikšanas.
Ja vēlaties pievienot informāciju par jaunu maksāšanas līdzekli, tas jādara, noformējot pasūtījumu.
Pēc pasūtījuma veikšanas tiks saglabāti arī jaunās kartes dati. Tas nozīmē, ka nākamajā reizē jūs varēsiet pasūtīt savus mīļākos uztura bagātinātājus vēl ātrāk.
Mēs vēlamies, lai mūsu veikala izmantošana, tai skaitā atlaižu saņemšana jūsu mīļākajiem sporta uztura produktiem, būtu iespējami vienkārša.
Kad esat ielicis grozā visus produktus, lauciņā ""Vai jums ir atlaižu kods? Ievadiet to šeit"" ievadiet kodu. Piespiežot ""Izmantot kodu"", jūsu pasūtījumam tiks piemērota atlaide.
Ja kods nedarbojas, pārbaudiet vai neesat to lietojiet vairāk kā vienam pasūtījumam. Lūdzu, iepazīstieties ar konkrētā piedāvājuma noteikumiem un nosacījumiem.
Jums vēl ir problēmas? Sazinieties ar mūsu Klientu apkalpošanas komandu savā kontā.
Mums žēl, ka jums ir problēmas ar jūsu kupona kodu! Lai uzzinātu iemeslu, lūdzu, iepazīstieties ar konkrētā piedāvājuma noteikumiem un nosacījumiem.
Ja kods ir derīgs un jūs neizmantojat vairāk kā vienu kodu vienam pasūtījumam, lūdzu, sazinieties ar Klientu apkalpošanas komandu savā kontā.
Jūs varat nopelnīt £20 par rekomendāciju, ja jūsu draugs iztērē £35. Tavs draugs saņems 30% atlaidi!
Lai uzzinātu vairāk par mūsu Rekomendāciju programmu, uzspiediet uz sadaļas "Jūsu rekomendācijas" savā kontā.
Bonusa punkti
Jūs varat nopelnīt bonusa punktus katrā Myprotein pirkumā. Vienkārši pasūtiet jebkuru Myprotein sērijas produktu un nopelniet 1 punktu par katru iztērēto £. Punktus var izmantot nākamajā pirkumā.
Ar bonusa punktiem jūs varat iegādāties jebkuru Myprotein sērijas produktu. Bez ierobežojumiem!
Katrs bonusa punkts piešķir 1p atlaidi jūsu nākamajam pirkumam.
Vienkārši! Lai izmantotu punktus pasūtījumā, ieejot grozā, uzspiediet 'Izmantot punktus'. Šī iespēja atrodas virs atlaižu koda lauciņa.
Ja jums neizdodas izmantot savus punktus, sazinieties ar Klientu apkalpošanas komandu, nosūtot ziņu savā kontā.
Visi bonusa punkti jāizmanto 12 mēnešu laikā pēc pasūtījuma veikšanas dienas. Pēc 12 mēnešiem neizmantotie punkti vairs nebūs derīgi un tiks dzēsti no jūsu konta.
Jā. Lai saņemtu lielāku atlaidi, jūs varat vienlaicīgi izmantot gan bonusa punktus, gan atlaižu kodu.
Nē. Punktus var izmantot tikai tajos pasūtījumos, kas tiek veikti no attiecīgā konta profila. Bonusa punktus nevar nodot citai personai
Punkti tiek ieskaitīti jūsu kontā 24 stundu laikā pēc pasūtījuma izsūtīšanas.
Nē. Jo vairāk jūs iztērēsiet, jo vairāk punktus nopelnīsiet. Tos var izlietot nākamajā pirkumā vai uzkrāt nākotnes pirkumiem un saņemt vēl lielāku atlaidi.
Jā. Pēc pasūtījuma atgriešanas un atmaksas veikšanas mēs 24 stundu laikā ieskaitīsim jūsu kontā atbilstošu punktu skaitu.
Nē. Punktus var pelnīt tikai, iegādājoties produktus. Tos nevar saņemt par papildu izmaksām, piemēram, piegādes vai maksājuma veiksānas izmaksām.
Nē. Punkti ir piesaistīti jūsu valstij un valūtai, kāda tika izmantota, tos nopelnot.
Esošie punkti netiks mainīti.
Piegāde
Pēc pasūtījuma izsūtīšanas mēs nosūtīsim jums e-pastu, kurā informēsim par saņemšanas laiku.
Pasūtījumus, kas tiks nosūtīti ar izsekošanas iespēju, jūs varat izsekot savā kontā, uzspiežot uz izsekošanas saites.
Vai neesat saņēmis paziņojumu no pasta? Iespējams jūsu paciņa ir atstāta kādā citā drošā vietā, piemēram, pie kaimiņa vai vietējā pastā.
Sīkāka informācija un termiņi atrodami sadaļā Piegādes informācija.
Ja vēlaties ziņot par pazudušu pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu apkalpošanas komandu savā kontā.
Informācija par visām mūsu piegādes iespējams ir atrodama sadaļā Piegādes informācija.
Sadaļā Piegādes informācija var iepazīties ar piegādes termiņiem visā pasaulē!
Iespējams.
Jebkuram pasūtījumam, kas tiek izsūtīts ārpus Apvienotās Karalistes, var tikt piemēroti muitas nodokļi un nodevas. Šīs izmaksas būs jāsedz paciņas saņēmējam pirms tās saņemšanas.
Tā kā mēs nevaram ieteikmēt šīs izmaksas, mēs nevaram jums pateikt konkrētu to apmēru.
Nesatraucieties. Ja jūsu pasūtījumu nevar ielikt pasta kastītē vai ir nepieciešams jūsu paraksts, kurjers atstāts kartīti.
Tajā būs informācija par jūsu pasūtījuma atrašanās vietu un saņemšanas procesu.
Atgriešana un atmaksa
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, iepazīstieties ar mūsu Atgriešanas politiku.
Jā neatrodat atbildi uz savu jautājumu, mūsu Klientu atbalsta komanda būs priecīga palīdzēt. Jūs varat sazināties ar Klientu atbalsta komandu savā kontā.
Mums nepatīk sarežģīt lietas - vienkārši pierakstieties savā kontā un sazinieties ar Klientu apkalpošanas komandu. Viņi parūpēsies par pārējo!
Jums būs jāizstāsta pasūtījuma atgriešanas iemesls, un viņi ieteiks labāko risinājumu.
Lai iegūtu papildu informāciju, lūdzu, iepazīstieties ar mūsu Atgriešanas politiku.
Mēs vēlamies, lai visi pircēji būtu priecīgi par saviem produktiem, tāpēc jūs varat atgriezt pasūtījumu.
Pasūtījums jāatgriež 14 dienu laikā no saņemšanas, un produktiem nedrīkst būt attaisīts iepakojums.
Lai droši atgrieztu pasūtījumu, lūdzu, pierakstieties savā kontā un sazinieties ar mūsu Klientu apkalpošanas komandu.
Viņi nosūtīs jums visu nepieciešamo informāciju. Sīkāku informāciju var atrast mūsu Atgriešanas politikā.
Pēc pasūtījuma saņemšanas un atgriešanas iemesla izvērtēšanas, mēs jūs informēsim par savu tālāko rīcību.
Šo informāciju mēs nosūtīsim e-pastā.
Jums vajadzētu saņemt atmaksu savā kontā 5 darba dienu laikā. Kad veiksim atmaksu, jums tiks nosūtīts e-pasts!
Ja neesat saņēmis atmaksu un ir pagājušas 10 darba dienas kopā mūsu e-pasta saņemšanas, lūdzu, sazinieties ar Klientu apkalpošanas komandu savā kontā.
Mēs vēlamies, lai jūsu iepirkšanās pie mums būtu mierīga, tāpēc svētku laikā esam pagarinājuši produktu atgriešanas laiku.
Apģērbu, komplektus un svētku sērijas produktus, kas iegādāti laikā no 31/10/18 līdz 24/12/18., jūs varat atgriezt līdz 31/01/19.
Produkti nedrīkst būt lietoti - tie nevar būt atvērti, tiem jābūt oriģinālajā iepakojumā un nedrīkst būt noplēstas tirdzniecības zīmes.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nesedzam pasūtījuma atgriešanas izmaksas. Lai veiktu pasūtījuma atgriešanu, lūdzu, pierakstieties savā kontā un sazinieties ar mūsu Klientu apkalpošanas komandu.
Mājaslapa
Lūdzu, apmeklējiet sadaļu Noteikumi un nosacījumi.
Ja jums neizdodas noformēt pasūtījumu vai piekļūt kādai mājaslapas sadaļai, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu apkalpošanas komandu, kas palīdzēs atrisināt šo problēmu.
Lūdzu, iepazīstieties ar mūsu Privātuma politiku.
Informācija par produktiem
"Katram produktam šī informācija var būt atšķirīga.
Aminoskābkju produktiem, piemēram, Sazarotās ķēdes aminoskābēm (BCAA) un L-glutamīnam, šī informācija būs iekļauta uzturvērtības tabulā. Tādiem produktiem kā Sūkalu proteīns, pilns aminskābju profils būs redzams saitē, kas atrodas produkta lapā kreisajā pusē zem produkta attēla.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka šādas informācijas sniegšana nav obligāta prasība. Ja šī informācija nebūs norādīta mūsu mājaslapā, Myprotein to var iegūt no ārējo testētāju datiem pēc pieprasījuma."
Mūsu Omega 3 tiek iegūtas no treknām zivīm, piemēram, makreles, laša un sardīnēm.
Mūsu Impact sūkalu proteīns tiek iegūts, filtrējot sūkalu šķīdumu.
Myprotein aktīvi cenšas izmantot GMO nesaturošus produktus un izejvielas.
Mēs produktiem nepievienojam alkoholu kā tiešo izejvielu, tomēr daži aromatizētāji vai krāsvielas var būt gatavotas uz alkohola izejvielu bāzes.
Mūsu produkti ir piemēroti cilvēkiem, kas nelieto alkoholu.
Ja jums nepieciešama sīkāka informācija par šo jautājumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu apkalpošanas komandu.
Šobrīd neviens no mūsu produktiem nevar tikt klasificēts kā Kosher. Mūsu veģetāriešiem piemērotos produktus var lietot arī cilvēki, kas uzturā lieto Halal pārtiku.
Mūsu BCAA tiek iegūtas no dažādiem avotiem atkarībā no uztura prasībām un izejvielām. Vegāniskās BCAA tiek iegūtas no fermentētiem ogļhidrātiem (piemēram, kukurūzas), nevegāniskās BCAA ir pieejams gan sintētiskā, gan nesintētiskā formā. Pēdējā tiek iegūta no dabīgiem BCAA avotiem (dzīvnieku spalvām).
Galvenā atšķirība starp Impact sūkalu proteīnu un Impact sūkalu izolātu ir tauku un proteīnu saturā: Impact sūkalu proteīnā ir nedaudz mazāk proteīnu un lielāks tauku saturs. Impact sūkalu izolāts satur vairāk proteīnu un mazāk tauku.
Mūsu produkti satur želatīnu, kas iegūts no liellopiem vai cūkām. Ja iespējams, esam izmantojuši arī veģetāriešiem piemērotas želatīna alternatīvas. Šo informāciju vienmēr atradīsiet produkta sastāvdaļu aprakstā attiecīgā produkta lapā.
Šobrīd par mūsu produktiem šāda informācija nav pieejama.