Ātrā atgriešana
Sekojiet zemāk norādītajiem soļiem, lai uzzinātu kā atgriezt nevēlamās preces
-
1. Reģistrējiet atgriešanu
Klikšķiniet ŠEIT, lai uzsāktu preču atgriešanu ar mūsu partneri "ZigZag"
Uz jums attieksies kompānijas "ZigZag" noteikumi un konfidencialitātes politika
-
2. Iesniedziet atgriežamo paciņu
Pārejiet uz portālu, un jums tiks dota iespēja izvēlēties pārvadātāju, lai izpildītu jūsu atgriešanu.
-
3. Mēs izdarīsim pārējo
Pēc saņemšanas mēs atmaksāsim summu par atgriezto preci un nosūtīsim jums paziņojumu caur e-pastu. Šis process var aizņemt 5-7 darba dienas no datuma, kad saņemam atgriezto preci.
*Atgrieztajām precēm jābūt nevainojamā stāvoklī un jātiek atgrieztām 30 dienu laikā no to saņemšanas.
Pilnus noteikumus un nosacījumus varat izlasīt mūsu paplašinātajā atgriešanas politikā tālāk.
Atgriešanas Politikas Biežāk Uzdotie Jautājumi
Mūsu atgriešanas politika ir vienkārša! Jums ir 30 dienas no preces saņemšanas dienas, lai sāktu atgriešanu. Mēs pieņemam visu pasūtījumu atgriešanu, ja tie ir nevainojamā stāvoklī. Tas nozīmē, ka tie ir neatvērti, neizmantoti un visi marķējumi un etiķetes ir neskarti.
Ja saņēmāt bojātu vai nepareizu preci, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu, izmantojot sadaļu Mans konts - katrs gadījums tiek risināts atsevišķi. Lūdzu, pārliecinieties, ka jums ir fotoattēli vai video pierādījumi, lai palīdzētu mums pēc iespējas ātrāk apstrādāt jūsu prasību.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nepiedāvājam apmaiņu. Lai saņemtu atmaksu, jums būs jāveic jauns pasūtījums un jāatgriež oriģināls.
Šī polise tiek piedāvāta papildus jūsu likumīgajām tiesībām.
Lai pārskatītu atgriešanas maksu, lūdzu, sāciet atgriešanas veidlapu, izmantojot šeit
Klikšķiniet šeit, lai uzsāktu atgriešanu.
Mēs vēlamies, lai visi mūsu klienti izbaudītu savus produktus, tāpēc, ja neesat apmierināts ar savu pasūtījumu, varat to nosūtīt mums atpakaļ. Noklikšķiniet šeit, lai sāktu atgriešanu.
Jūsu atmaksai būtu jāatgriežas jūsu kontā piecu darba dienu laikā. Mēs jums nosūtīsim e-pasta ziņojumu, lai informētu, ka tā ir ceļā!
Ja nesaņemat atmaksu un ir pagājušas 10 darba dienas, kopš saņēmāt mūsu e-pasta ziņojumu, jums būs jāsazinās ar mūsu klientu apkalpošanas komandu, izmantojot savu kontu..