37% ATLAIDE VITAMĪNIEM UN AMINOSKĀBĒM | KODS NAV NEPIECIEŠAMS
30% ATLAIDE GANDRĪZ VISAM | KODS: LV30

ATGRIEŠANAS POLITIKA

Preču atgriešana.

Atgriešanas instrukcijas.

Vai esat kļūdījies, veicot pasūtījumu? Mēs par jums parūpēsimies.

  1. Ja vēlaties atgriezt preci, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas centru: https: //www.myprotein.lv/customerQuery.account. Lai rakstītu ziņu, jums ir nepieciešams Myprotein profils. Ja neesat to izveidojis, jums tas būs jāizdara, un, tiklīdz problēma tiks atrisināta, varat to vēlreiz izdzēst iestatījumu sadaļā.
  2. Pārliecinieties, ka profils ir saistīts ar pareizo e -pastu (ja pierakstāties, izmantojot Facebook, tiks izmantota ar jūsu Facebook kontu saistītā e-pasta adrese).
  3. Ziņojumā norādiet pasūtījuma numuru (ja jūs to nezināt, uzrakstiet, ka jums tas nav, un mēs palūgsim papildu informāciju, lai noskaidrotu pareizo sūtījuma numuru), preces, kuras vēlaties atgriezt. Ja veicāt pasūtījumu kā nereģistrēts lietotājs - lūgums to minēt ziņojumā.
  4. Lielākajā daļā gadījumu Jūs saņemsiet atbildi 24 stundu laikā, bet aizņemtākos periodos atbildes saņemšana var ilgt līdz 48 stundām.
  5. Ja visa sniegtā informācija ir pareiza, uz jūsu e-pastu tiks nosūtīta atgriešanas veidlapa, kas būs jāpievieno jūsu sūtījumam. Pārbaudiet, vai tā ir pareizi aizpildīta, izdrukājiet un ievietojiet to kopā ar produktiem.
  6. Jums tiks nosūtīta saite, lai izveidotu atgriešanas etiķeti (šī etiķete jāpiestiprina pie iepakojuma). Veidlapu var aizpildīt tikai vienu reizi, tāpēc dodiet tam pietiekami daudz laika un nesteidzieties. Ja aizvērsiet šo lapu, tā vairs nedarbosies, un jums būs jāpieprasa jauna saite.
  7. Pēc veidlapas aizpildīšanas jūs saņemsiet atgriešanas etiķeti, kas jāpiestiprina atpakaļ nosūtītajam iepakojumam.
  8. Pēc etiķetes izveidošanas pagaidiet vismaz 16 stundas un pēc tam nogādājiet iepakojumu jūsu izvēlētajā nodošanas punktā.
  9. Tuvāko saņemšanas vietu varat atrast šeit: https://parcelshopfinder.dhlparcel.com. Vairumā gadījumu pieņemšanas punkts ir Itella.
  10. Ja jūs atgriežat preces, izmantojot SmartPost pakomātu, jums būs jāreģistrē sūtījums, lai saņemtu PIN kodu pakas ievietošanai.
  11. Atcerieties lūgt čeku vai apstiprinājumu, ka sūtījums ir pieņemts.
  12. Kā to izdarīt, var atrast šeit: Kā atgriezt - Itella Latvija
  13. Pēc pakas piegādes mūsu noliktavā nauda tiks atgriezta kontā, no kura veicāt apmaksu. Atmaksa parasti aizņem līdz 14 darba dienām.
  14. Nesūtiet paku pa parasto pastu, ja vien tas nav skaidri pieprasīts.

Bezmaksas piegāde nav pieejama.

Atgriešanās politika - apģērbs

Atdotajam apģērbam jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā to saņēmāt. Etiķetēm jābūt savās vietās un nebojātām.

Preces var atgriezt 30 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas. Lai sāktu atgriešanas procesu, izpildiet mūsu atgriešanas norādījumus lapas augšdaļā.


Ja jums nepieciešama palīdzība, sazinieties ar mums.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka higiēnas apsvērumu dēļ apakšveļa un sejas maskas netiek atmaksātas.

Par citu preču (izņemot apģērbu) atgriešanu, lūdzu, izlasiet zemāk.


Mūsu atgriešanas politika ir ļoti vienkārša

Saņemot pasūtījumu, jums ir jāpārbauda sūtījums pēc iespējas ātrāk un vienmēr pirms preču lietošanas. Iepērkoties Myprotein lapā, jums ir tiesības pārdomāt un atgriezt produktus, kas jums vairs nav nepieciešami. Jūs varat atgriezt preces 14 dienu laikā, un to ir ļoti viegli izdarīt - izpildiet atgriešanas norādījumus lapas augšpusē.


Visām atgrieztajām precēm jābūt neizmantotām un oriģinālajā iepakojumā, ko saņēmāt piegādes laikā. Nenoņemiet etiķetes, kamēr neesat pārliecināts, ka vēlaties saglabāt preces.


Vai saņēmāt nepareizu pasūtīto preci?

Atvainojiet, ja esat saņēmis preces, ko neesat pasūtījis. Mēs vienmēr centīsimies jums palīdzēt, lai šo situāciju labotu pēc iespējas ātrāk.

Lai mēs varētu atmaksāt samaksāto summu vai nomainīt preci, jums 14 dienu laikā pēc saņemšanas jāatdod saņemtā prece tādā pašā stāvoklī, kādā to saņēmāt.


Vai esat saņēmis bojātu preci vai preci ar defektiem?

Mēs ļoti atvainojamies, ja esat saņēmis preci, kas ir bojāta vai ar defektiem. Mēs saprotam, cik tas var būt apgrūtinoši, tāpēc strādāsim pēc iespējas efektīvāk, lai ātrāk šo problēmu atrisinātu.

Ja uzskatāt, ka prece ir bojāta, lūdzu, sazinieties ar mums. Jums būs jāsniedz vairāk informācijas par iespējamo defektu vai bojājumu, un mēs jums ieteiksim, kā rīkoties tālāk.


Preci nesaņēmāt?

Mēs atvainojamies, ja neesat saņēmis savu preci. Šādā gadījumā lūgums ar mums sazināties, lai varam noskaidrot, kur jūsu sūtījums ir aizkavējies.

Lai atmaksātu samaksāto summu vai nomainītu preci, jums jāpaziņo mums, ka neesat saņēmis pasūtīto preci 21 dienas laikā no dienas, kad saņēmāt vēstuli, kurā norādīts, ka prece ir nosūtīta.


Mūsu nākamie soļi

Visas atgrieztās preces tiek pārbaudītas mūsu atgriešanas sadaļā.

Ja jums ir tiesības uz atmaksu, mēs atmaksāsim par preci samaksāto summu. Atgriešana parasti tiek apstrādāta 7-14 darba dienu laikā pēc mūsu paziņojuma saņemšanas, ka atgriešanas sūtījums ir saņemts mūsu atgriešanas nodaļā. Maksājums tiks veikts vēlākais 30 dienu laikā.

Mēs atgriezīsim samaksāto summu uz kredītkarti / debetkarti no kuras veicāt apmaksu.


Produktu atgriešanas izmaksas

Bezmaksas atgriešana nav pieejama.