30% ATLAIDE JŪSU PIRKUMAM! IZMANTO KODU: LV2019

Returns Policy

Atgriešanas politika

Mūsu Atgriešanas politika ir daļa no mūsu Pārdošanas noteikumiem un nosacījumiem, un tā jālasa kontekstā ar tiem. Mums ir tiesības jebkurā laikā mainīt šo Atgriešanas politiku. Šī politika pēdējo reizi ir atjaunota 18/08/2014. 

Mūsu atgriešanas politika ir ļoti vienkārša

Kad esat saņēmis produktu, jums tas iespējami ātri jāpārbauda. Pārbaude jāveic pirms produkta lietošanas. Pirms produkta atgriešanas mums, lūdzu, pārbaudiet, vai esat saņēmis atgriešanas apstiprinājuma numuru. Jums ir tiesības pārdomāt. Mēs visi kādreiz esam kaut ko pasūtījuši un vēlāk sapratuši, ka šis produkts mums vairs nav nepieciešams. Mūsu politika paredz 14 dienu atgriešanas periodu, tāpēc jūs varat atcelt pasūtījumu 14 dienu laikā. Šis periods sākas nākamajā dienā pēc produkta saņemšanas. Atgriešana ir ļoti vienkārša. Jums jāievēro zemāk minētie soļi (lūdzu, skatiet sadaļu “Atgriešana un atmaksa”). Atgrieztie produkti nedrīkst būt lietoti, un tiem jābūt oriģinālajā iepakojumā, kādā tos saņēmāt. Saņemtais produkts jāpārbauda/jāuzlaiko ļoti uzmanīgi, piemēram, saglabājot visus drošības marķējumus vai etiķetes.

Saņemti nepareizi produkti

Mums ļoti žēl, ja kļūdas pēc esat saņēmis nepareizu produktu.Tā nenotiek bieži, un mēs šo situāciju atrisināsim iespējami ātri. Lai saņemtu atmaksu vai jaunu produktu, jums jāatgriež produkts tādā pašā stāvoklī, kādā to saņēmāt, 14 dienu laikā no dienas pēc produkta saņemšanas.

Bojātoi vai nekvalitatīvi produkti 

Mums žēl, ja esat saņēmis bojātu vai nepilnīgu produktu. Mēs zinām, ka tas var būt ļoti nepatīkami, tāpēc mēs atrisināsim šo situāciju iespējami ātri. Ja jums šķiet, ka produkts ir nekvalitatīvs, lūdzu, sazinieties ar mums. Jums būs jānorāda, kāpēc produkts nav kvalitatīvs. Pēc tam, kad būsim izvērtējuši jūsu minētos iemeslus, mēs jūs informēsim par tālāko rīcību. Mūsu Atgriešanas politika aizstāv jūsu likumā paredzētās tiesības.

Nepiegādāti produkti

Mums ļoti žēl, ja neesat saņēmis savu produktu. Tas nenotiek bieži, un mēs atrisināsim šo situāciju iespējami ātri. Lai saņemtu atmaksu vai jaunus produktu, jums jāinformē mūs par nesaņemto produktu 21 dienas laikā pēc e-pasta saņemšanas, kurā informējām par produkta izsūtīšanu.

Jūsu likumā noteiktās tiesības

Mūsu Atgriešanas politika neietekmē jūsu likumā noteiktās tiesības. Lai iegūtu vairāk informācijas par likumā noteiktajām tiesībām, lūdzu, apmeklējiet Apvienotās Karalistes valdības mājaslapu: www.direct.gov.uk vai sazinieties ar Patērētāju aizsardzības centru (Consumer Direct) - valdības finansētu centru, kas sniedz konsultācijas patērētāju aizsardzības jautājumos, zvanot 08454 04 05 06. Kā atgriezt produktu? Nosūtiet mums ziņu savā kontā vai zvaniet 0044 (0) 161 8131487. Lūdzu, nosauciet Klientu apkalpošanas komandas pārstāvim pasūtījuma numuru, produktu, ko vēlaties atgriezt, un atgriešanas iemeslu. Mēs jums piešķirsim unikālu atgriešanas apstiprinājuma numuru un apstiprināsim atgriešanas adresi. Lūdzu, iepakojiet produktu drošā iepakojumā un ievietojiet tajā pasūtījuma numuru, vārdu un adresi. Nosūtot produktu mums, vienmēr saglabājiet pastā izsniegto izziņu par sūtījumu. Šāda izziņa nav obligāta, bet ņemiet vērā, ka atsevišķos gadījumos, kad sūtīšanas laikā produkts pazudīs, mēs nevarēsim veikt atmaksu vai nosūtīt jums jaunu produktu. Ja jūs pieprasīsiet jaunu produktu un šis produkts vairs nebūs pieejams, mēs veiksim atmaksu uz jūsu pasūtījuma veikšanas brīdī izmantoto kredītkarti/debetkarti/PayPal kontu. Visi jūsu apstiprinātie produkti un to atgriešana ir jūsu atbildība līdz brīdim, kad tie nonāk mūsu noliktavā. Lūdzu, izmantojiet drošu piegādes pakalpojumu, kas ļauj apdrošināt produktu tā vērtībā.

Kāda būs mūsu tālākā rīcība 

Visus atgrieztos produktus pārbaudīs Atgriešanas nodaļa. Ja jums būs tiesības saņemt atmaksu, mēs jums atmaksāsim produkta vērtību (tai skaitā, piegādes izmaksas). Atgriešanas process parasti ilgst no 7 darba dienām no atceltā psaūtījuma saņemšanas līdz vēlākais 30 dienām no saņemšanas. Mēs veiksim atmaksu uz jūsu pasūtījuma laikā izmantoto kredītkarti/debetkarti/PayPal kontu.

Aizvietotā produkta atgriešana

Ja jūsu saņemtais produkts nebija kvalitatīvs un mēs to aizvietojām, jums ir tiesības atcelt pasūtījumu saistībā ar aizvietoto produktu 7 darba dienu laikā no dienas, kad saņēmāt aizvietoto produktu un atmaksu.

Produktu atgriešanas izmaksas

Lūdzu, ņemiet vērā, ka ar produkta atgriešanu saistītās pasta izmaksas mēs atmaksāsim tikai šādos gadījumos: mēs jums nosūtījām nepareizu produktu, produkts bija bojāts vai nekvalitatīvs vai jūs atgriezāt aizstāto vai aizvietoto produktu, ko nevēlējāties paturēt. Mēs neatmaksāsim pasta izmaksas, ja produktam būs laba kvalitāte. Pasta izmaksas, kas saistītas ar produkta nosūtīšanu jums, ir atkarīgas no produkta un mēs jūs par tām informēsim pēc testēšanas procesa pabeigšanas. Sūdzības. Mums ļoti žēl, ja jūs neapmierina mūsu atgriešanas, aizvietošanas vai remonta procedūra. Mūsu galvenais mērķis ir problēmas atrisināšana.

Jūs varat sazināties ar mūsu Klientu apkalpošanas komandu, zvanot 0044 (0) 161 8131487 vai sūtot vēstuli pa pastu: Customer Service Department, Myprotein, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA.


2019 © 2018 The Hut.com Limited, uzņēmums reģistrēts Anglijā un Velsā (reģistrācijas numurs 05016010), juridiskā adrese: Voyager House, Chicago Avenue, Manchester Airport, M90 3DQ.

Pay securely with
Visa Electron Visa Paypal Mastercard Maestro Amex